maanantai 30. kesäkuuta 2008

Maha on kyllä pieni...

RV 19+5

Ja ultrakuvien lisäksi vielä tuoreet mahakuvat:

Ja kuten näkyy, ei se maha vieläkään ole kummoinen, vaikka jo puolivälissä mennään. Oon jo pariltakin taholta kuullut ihmettelyjä, että missä se sun maha siis on. Toivottavasti nyt kesälomalla maha vihdoin pullahtaa kunnolla esille, etten näytä vaan siltä, että siidu on maistunut. :D

Omasta mielestänihän maha on tietysti ihan nähtävissä ja erityisesti tunnettavissa, kun kerta omat housut ei mahu jalkaan. Ja eipä se Maukka sen pienempi oo, vaikka maha olisikin, joten jossain tuolla sisuksissa se painaa mun sisuskaluja. Ja sen kyllä siis huomaa. Nyttenkin, kun kyyhötän tässä tietskan ääressä, tuntuu, että Maukka moukaroi jotain mun sisäelimiä. Istuminen kannattaa hoitaa aina vähän takakenossa, niin ei tunnu niin pusertavalta.

Mutta eiköhän se mahakin kohta kasva.

5 kommenttia:

Neiti B. kirjoitti...

Toisten mahat ei vaan kasva :) Itselläni oli tuollainen masu vielä kahdeksannella kuulla, kunnon raskausmaha näkyi oikeastaan vasta ihan viimeisellä kuulla. Mutta missään vaiheessa ei esim. napa pullahtanut ulospäin tms ja samoilla farkuilla menin lähes loppuun saakka, avasin vain napin ja pistin henkselit :)

Tsemppiä odotukseesi! Eksyin ihan ties mistä tänne ja jäin huvikseni lukemaan tätä uusinta postaustasi kun oli niin samanoloisia nuo sun kuvasi kuin omani aikanaan :)

chaska kirjoitti...

Sulla mahtuu vaan se kohtu kasvamaan jonnekin sisäänpäin. Nauti siitä, ettei se maha ole niin iso. Mulla tulee maha aina tosi aikaisin esille ja sitten tuskailen sen kanssa loppuraskauden. Yleensä se pullahtaa viimeistään niiden vikojen viikkojen aikana ihan kunnolla esille ja ehdit siihen vielä kyllästyä.

Anonyymi kirjoitti...

Onnea rakenneultrasta selviämisestä! On se vain aina yhtä jännä paikka!

Mahasi näyttää jotakuinkin samalta kuin omani vastaavilla viikoilla. Nyt olen jo jäämässä äitiyslomalle kohta puolin eikä todellakaan raskaus näy ulospäin. Olen välillä surullinenkin kun minulla ei ole komeaa mahaa jota ylpeänä kantaa.

Tuntuu että vatsa on pieni kuin mikä ja todellakin monet ovat vain luulleet että minulle on se siideri maistunut terassilla!

Jemma kirjoitti...

Helou! Löysin tänään sun blogiisi, oman odotukseni kanssa tulen noin reilun viikon jäljessä! Kivasti yhteneväisyyksiä onkin jo löytynyt, mm. tuo karvankasvu :D. Oli myös hienoa nähdä nuo teidän rakenneultrakuvat, niitä miehellenikin näytin kun meillä tuo on vielä edessäpäin.
Palailen kuulumistesi pariin jatkossakin! Voi hyvin!

Anonyymi kirjoitti...

hei, laitoinkin sulle tekstiviestiä, mutta sitten muistin, että täältähän voin päivittää kuulumisesi :)

mahtavaa että mahassa kaikki hienosti, olen kyllä kade sun pienestä pömpästä. oma on ihan h-e-r-v-o-t-o-n ja vielä on viikkoja edessä...

nuo potkujen tuntemiset on kyllä tuuripeliäkin, tällä kierroksella isää potkaistiin jo 12+, tytöistä en ihan tarkkaan muista.

soitellaan!

Blog Widget by LinkWithin