sunnuntai 4. toukokuuta 2008

Yllätysmäryt

RV 11+6

Oon jo jonkin aikaa miettiny, että millon ne hämärät mielialavaihtelut oikein alkaa. Sen oon kyllä huomannu (ja Mieskin kuulemma todellakin on huomannu), että oon aika "edgy" eli saatan vetää raivarit tosi nopeesti ihan mistä tahansa. Mm. huutaa vittua ja saatanaa jos laitan pyykkejä telineeseen ja joku sukka tipahtaa sieltä tai jotain muuta yhtä vakavaa. Tai jos Mies ei tajua puolesta sanasta jotain, niin seuraavana sama tuleekin jo karjumalla. Välillä naureskellaan sitten molemmat näille mun rähinöille...

Mutta joo, siis tänään, kun oli taas aivan unelma ilma, lähettiin pyörillä keskustaan sompailemaan. Vastaan tulikin noin 3000 partiolaisen paraati. Pysähdyttiin sitä sitten katsomaan. Jokainen joukkue (vai mitä ne nyt on) huuteli omia iskulauseitaan (vai mitä ne nyt on) ja osalla oli rummut sun muut jne. Ja sitten yhtäkkiä rupesinkin itkemään. Vollotin aurinkolasien takana (onneks ne oli päässä!) ja koitin vain Miehelle kakoa märyn välistä, että meikä siis itkee, kun noi partiolaiset niin reippaina tossa marssii... Se itku ei ihan heti laantunutkaan ja palaili vielä uudestaan, kun niitä partiolaisia tosiaan riitti aika monta joukkuetta. Mutta tässä siis kaiketi ensimmäiset viralliset hormoni-itkut! :)

Yks raskaana oleva kaveri, joka on noin kuukauden edellä, sanoi joku viikko sitten, että oli katsonut Tartu mikkiin -ohjelmaa ja joku oli laulanut jotain laulua, minkä vuoksi kaverini oli sitten vollannu olkkarin sohvalla. Pakko oli tänään laittaa tälle kaverille kaupungilta tekstari, että arvaa mitä, meikä itkee täällä partiolaisten takia, hehe.

1 kommentti:

Pulla kirjoitti...

Mä olen huomannut tulleeni aivan äärest tunteelliseksi, mutta nimenomaan tuollaiset liikuttavan reippauden ja söpön urheuden ilmentymät itkettää eniten. Aikaisemmin tulin joka aamu Hesaria lukiessa monta kertaa vihaiseksi ja nyt sitten itkettää monta kertaa aamussa, kun taas joku on tehnyt jotain liikuttavaa...

Kiitos muuten tästä blogista, tätä on mukava lukea. Mulla on laskettu aika noin kuukautta myöhemmin kuin sulla, joten täältä käyn ennakoimassa, mitä tuleman pitää:) Ja meillekään ei tule autoa eikä sukupuolen mukaisia vaatteita, vaikka vauva (toivottavasti) tuleekin:)

Blog Widget by LinkWithin