sunnuntai 16. maaliskuuta 2008

aargh

Menin lisäämään tohon yläreunaan tollasen kornin mittanauhan. Katotaan, kauanko jaksan sitä katella. :D

Vaikka hirvittää tietty ihan hulluna, että mitä jos tämäkin loppuu, niin päätin tänään, että otan tästä kaiken irti ja oon vaikka kuinka onnessaan ja suunnittelen vaikka mitä. Loppuu, jos loppuu. Sille, kun ei mitään voi ite kuitenkaan. Mulla on tänään ollut muuten ihan "krapulainen" olo koko päivänä. Vähän niinku kuvottaa, nälättää, pyörryttää ja väsyttää vuorotellen tai välillä yhtäaikaa.

EDIT (noin 5 minuutin päästä): Poistin kornin mittanauhan ja laitoin tilalle tollasen "vähän järkevämmän" mittarin, jota siedän ehkä vähän kauemmin... :D

2 kommenttia:

nauris kirjoitti...

Ainakin kun itse olen ollut raskaana, olen seurannut tarkasti just vastaavista mittareista, miltä se pieni tyyppi mun sisällä milloinkin näyttää ja mikä kehitysvaihe on menossa. Se tekee koko utopistisesta ajatuksesta (sisälläni kasvaa toinen ihminen) todellisemman. Aika paljon seurasin vauvan kasvua täältä:

http://www.pregnancyguideonline.com/

Jee! Onnea aivan valtavasti teille kolmelle!

Anonyymi kirjoitti...

Jee, mahetsua! Just oikea asenne, kaikki irti tästä nyt vaan.

Musta se "sisälläni kasvaa toinen ihminen"-juttu on aina vaan niin IHMEELLISTÄ ja upeaa. Ihmettelen sitä joka kerta yhtä paljon - saatika, ettäkö itte olisin semmosessa hommassa osapuolena! Ihmeellistä.

:) kajsa

Blog Widget by LinkWithin