sunnuntai 5. elokuuta 2007

Onko tämä ovulaatio???

(VAROITUS: sisältää yksityiskohtaista tietoa ruumiintoiminnoista)

Nimittäin tänään on nyt tuntunut oikealla puolella alavatsassa sellasta pientä painetta ja kipua, mitä MUISTAAKSENI sillon 10 vuotta sitten tuntui aina ovulaation aikaan!! Siis mullahan ei oo kymmeneen vuoteen irronu ykskään munasolu (ainakaan ei olis pitänyt), joten mun muistikuvat on hatarat. Jouduin äsken menemään ihan nettiin surffailemaan, että monentenako päivänä sen pitäis tapahtua.

Eli 13. - 15. päivä on normikierron ovulaatio, mutta mulla olis nyt niinku 11. päivä. Ajattelin sitte eka, että vähän aikasta, kunnes muistin, että itse asiassa ne pillerithän mää hankin alunperin siksi, kun kierto oli vain 21 päivää ja vuoto runsasta (6 - 7 päivää). Eli mun luontainen kierto on lyhyempi kuin 28, sikäli mikäli se luontainen nyt pilsujen jälkeen on vielä sama kuin luontainen kierto 10 vuotta sitten. Eli itse asiassa tää kipuilu voi tosiaan olla sitä itteään!!!

Silloin aikoinaan tunsin aina, kummalta puolelta oli irtoamassa. Ja nyt siis erehdyttävästi tuntuu siltä. TAI sitten mulla on umpisuoli, hehe :D

Mutta aika siistiä olis, jos konehuoneessa oliskin jo toimintaa!

PS. Luultavasti loputtomat konemetaforat alkavat tökkiä kohta myös itseäni, vaikka ne ammattitaudinomaisesti tänne eksyivätkin. (Olen koneensuunnittelun DI.)

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin